SuperOffice Mobile CRM: Hantera din CRM på språng
SuperOffice Mobile CRM är en gratis Android-app utvecklad av SuperOffice, designad för användare av version 9 eller senare. Den här appen gör att du kan ha all din CRM-data och funktionalitet tillgänglig var och när du behöver det.
Med SuperOffice Mobile CRM kan du schemalägga eller omschemalägga möten och aktiviteter, kommunicera med kollegor och spara ny information, allt medan du är på språng. Appen ger åtkomst till hela ditt CRM-system, inklusive kontakter, projekt, försäljning och dokument.
En av de viktigaste funktionerna i SuperOffice Mobile CRM är möjligheten att visa försäljningsdashboards och pipelines och uppdatera informationen när du är på språng. Du kan också få åtkomst till dagböcker och skapa nya möten och aktiviteter, med påminnelser om kommande händelser eller möten.
Appen erbjuder en praktisk funktion för skanning av visitkort, som automatiskt sparar eller uppdaterar kontakt- och företagsinformation. Du kan också ringa eller skicka meddelanden direkt från appen, med caller ID för att identifiera kontakter i ditt SuperOffice CRM när de ringer dig.
Utöver det tillåter SuperOffice Mobile CRM dig att se alla uppdateringar på dina projekt och spara bilder och dokument direkt från din Android-enhet till dina projekt och aktiviteter.
SuperOffice CRM-programvara är känd för att hjälpa företag att effektivt hantera sina kunder och planera strategiskt. Med SuperOffice Mobile CRM kan du nu få åtkomst till alla verktyg du behöver för att organisera ditt marknadsföring, försäljning och service på ett konsekvent och effektivt sätt från en plats. Integrera all din kundinformation på en plats, så att varje användare i ditt företag får en 360-graders vy av varje kund för mer relevanta och personliga kundresor. Hantera dina CRM-uppgifter när som helst och var som helst med SuperOffice Mobile CRM.